Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Krzynowłoga Mała
v 3.25
GMINA KRZYNOWŁOGA MAŁA
O Gminie 
Statut Gminy 
Urząd Gminy 
Kierownictwo 
Referaty i Samodzielne Stanowiska Pracy 
   Referat Organizacji i Kadr, Rady Gminy oraz OSP 
   Referat Promocji i Rozwoju 
   Referat Finansów i Budżetu 
   Referat ds. Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska 
   Urząd Stanu Cywilnego 
   Samodzielne Stanowiska Pracy 
Regulamin organizacyjny 
Przetargi 
Komunikaty i ogłoszenia 
Nabór pracowników 
Informacja publiczna 
Poradnik interesanta 
Wójt Gminy 
Zarządzenia Wójta 
Rada Gminy 
Skład Rady Gminy 
Regulamin Rady Gminy 
Plan pracy Rady Gminy 
Komisje 
Sesje Rady Gminy 
Uchwały Rady Gminy 
Finanse Gminy 
Budżet Gminy  
Informacje o środowisku  
Jednostki organizacyjne 
Placówki oświatowe 
Gminna Biblioteka Publiczna w Krzynowłodze Małej 
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 
Jednostki pomocnicze 
Sołectwa 
Oświadczenia  majątkowe 
Oświadczenia pracowników UG 
Oświadczenia kierowników jednostek organizacyjnych 
Oświadczenia Radnych 
Wybory 
  wyszukiwarka
  statystyka
  redakcja Biuletynu
  pomoc
liczba odwiedzin
referat promocji i rozwoju: 1400
strona główna: 25450
    strona główna / referaty i samodzielne stanowiska pracy / referat promocji i rozwoju 
   Referat Promocji i Rozwoju
 
  
  Grzegorz Ostrowski
  Kierownik Referatu Promocji i Rozwoju
 

  • promocja gminy, w tym inicjowanie działań w zakresie rozwoju i promocji gminy;

  • kreowanie kierunków rozwoju gminy w oparciu o analizę zachodzących procesów ekonomicznych i społecznych w skali regionalnej i lokalnej oraz ich wpływu na rozwój gminy;

  • opracowywanie analiz, planów i programów rozwoju gospodarczego i społecznego gminy z wykorzystaniem programów pomocowych Unii Europejskiej i innych dostępnych funduszy krajowych i zagranicznych;

  • przekładanie wieloletnich planów i programów na konkretne programy realizacyjne, kreowanie polityki inwestycyjnej, remontowej i utrzymaniowej infrastruktury gminy na podstawie planów i opracowań wieloletnich oraz bieżącego rozeznania potrzeb;

  • wykorzystywanie dla potrzeb rozwoju gminy dostępnych dla gminy środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych, w tym:


    • rozeznawanie możliwości pozyskiwania finansowego wsparcia ze środków pozabudżetowych (programów pomocowych UE i innych dostępnych funduszy krajowych i zagranicznych) dla zaspokojenia konkretnych potrzeb gminy,

    • przygotowywanie programów, wniosków związanych z pozyskaniem środków pozabudżetowych oraz kompletowanie wymaganej dokumentacji,

    • przygotowywanie dokumentacji przetargowej, przeprowadzanie przetargów i zawieranie umów,

    • dokonywanie wymaganych rozliczeń finansowych oraz prowadzenie pełnej dokumentacji rozliczeniowej i sprawozdawczej;


  • wspieranie lokalnej przedsiębiorczości, w tym:


    • współpraca z instytucjami, stowarzyszeniami, fundacjami itp., których pomoc organizacyjna i finansowa może służyć rozwojowi gospodarczemu gminy, w tym lokalnego rynku pracy,

    • promowanie rozwoju lokalnej przedsiębiorczości,

    • współpraca z podmiotami gospodarczymi w zakresie udzielania im informacji o dostępnej pomocy oraz możliwych źródłach finansowania oraz wypełnianiu wniosków składanych w celu uzyskania wsparcia finansowego,

    • opracowywanie przy udziale przedsiębiorców programów promocji rozwoju gminy,

    • inspirowanie działań zmierzających do zagospodarowania niewykorzystanych obiektów komunalnych;


  • sprawy planowania i zagospodarowania przestrzennego, w tym wydawanie zaświadczeń z zakresu zagospodarowania przestrzennego;

  • zapewnienie uzbrojenia terenów w infrastrukturę techniczną;

  • prowadzenie kancelari tajnej;

  • pełnienie funkcji pełnomocnika d/s ochrony informacji niejawnych;

  • gospodarowanie gruntami komunalnymi oraz obrót nieruchomościami gminnymi;

  • przygotowanie i prowadzenie spraw sprzedaży i wydzierżawiania nieruchomości, w tym windykacja należności;

  • prowadzenie spraw opłat adiacenckich;

  • prowadzenie ewidencji mienia gminnego i komunalnego;

  • nadawanie nazw ulic, placów oraz numeracji nieruchomości;

  • zatwierdzanie podziałów geodezyjnych;

  • tworzenie zasobów pod budownictwo mieszkaniowe;

  • ochrona gruntów rolnych i leśnych;

  • realizacja zadań dotyczących produkcji roślinnej i zwierzęcej oraz ochrony zwierząt;

  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów;

  • całokształt spraw z ustawy "Prawo zamówień publicznych" w tym:


    • przygotowywanie przetargów na wykonanie inwestycji gminnych,

    • przygotowywanie projektów umów na wykonanie inwestycji gminnych i prowadzenie rejestru tych umów.


  • sporządzanie wniosków o środki z funduszy pomocowych i środków unijnych

  • tworzenie dla potrzeb gminy Biuletynu Informacji Publicznej i strony internetowej Urzędu oraz kwartalnika Gminy;

  • sprawy dostępu do informacji publicznych i ochrony danych osobowych;

  • sprawy związane z prowadzeniem spisów powszechnych;

  • przygotowywanie przetargów na wykonanie inwestycji

  • współpraca i pomoc kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie:


    • planowania inwestycji oświatowych,

    • pozyskiwania środków pozabudżetowych na realizację inwestycji,

    • przygotowywania dokumentacji przetargowej na realizację inwestycji przeprowadzania przetargów,

    • rozliczania finansowego inwestycji realizowanych z udziałem środków pozabudżetowych;


  • współpraca z kierownikiem Referatu Finansów i Budżetu w zakresie rozliczania finansowego inwestycji.

  • współpraca z kierownikiem Biblioteki w zakresie tworzenia kwartalnika Gminy.

  • inne prace zlecone przez Wójta Gminy.



  ostatnia modyfikacja: 11 Marzec 2009 - 20:45
  | Historia zmian |
  COPYRIGHT @ ASI Sp. z o.o. 2003 strona główna