|
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Nr.6/2007 z dnia 15 stycznia 2007 roku
WÓJT GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA
ogłasza NABÓR NA WOLNE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU I SPRAW ORGANIZACYJNO – KADROWYCH W URZĘDZIE GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA 1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: administracja, prawo, znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS OFFICE (Word, Exel), OPEN OFFICE, poczty elektronicznej, faksu, centrali telefonicznej, ksero, umiejętności sporządzania pism, protokołów, notatek, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość zasad savoir – vivre w kontaktach z petentami i pracownikami Urzędu , znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań, wiedza w zakresie przepisów : ustawa o pracownikach samorządowych , ustaw o samorządzie gminnym. Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawo o ochronie danych osobowych , Kodeks Pracy, osoba nie może być karana za przestępstwo popełnione umyślnie, cieszy się nieposzlakowaną opinią .
2. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu , preferowane zamieszkiwanie na terenie gminy Krzynowłoga Mała.
3. Cechy osobowości: Konieczne: systematyczność , dyspozycyjność, komunikatywność , uprzejmość i opanowanie, dyskrecja, kultura osobista , samodzielność , umiejętność redagowania pism, umiejętność interpretowania przepisów. Dodatkowe: dobra prezencja , odporność na stres. 4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku : obsługa kancelaryjna Urzędu , przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji z zewnątrz i wewnątrz Urzędu prowadzenie ewidencji korespondencji, gromadzenie i przechowywanie korespondencji Wójta , obsługa narad i spotkań organizowanych przez Wójta , nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych , obsługa centrali telefonicznej, faksu, kserokopiarki , przekazywanie komunikatów , poleceń i informacji do adresatów, utrzymywanie porządku w sekretariacie i pomieszczeniach przynależnych, zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe , kancelaryjne i druki oraz prowadzenie racjonalnej gospodarki nimi, zakup i prenumerata czasopism i wydawnictw, prowadzenie rejestru skarg i wniosków, prowadzenie BIP i Kwartalnika Gminy, prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu Gminy i Kierowników jednostek organizacyjnych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypadków pracowników Urzędu Gminy, zapewnienie obsługi kancelaryjnej i organizacyjnej Wójta Gminy i Sekretarza Gminy, wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy.
5. Wymagane dokumenty: życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV), list motywacyjny , kopia dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje, kopie świadectw pracy, referencje z dotychczasowych miejsc pracy, oryginał kwestionariusza osobowego, inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach , oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku , oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawa. z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami) .
Oferty należy składać osobiście lub przesyłać w terminie do 30 stycznia 2007 roku do godziny 1530 pod adres : Urząd Gminy Krzynowłoga Mała 06-316 Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi sekretariatu i spraw organizacyjno – kadrowych w Urzędzie Gminy Krzynowłoga Mała „ Oferty , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie , nie będą rozpatrywane. Informacje dodatkowe : Postępowanie konkursowe składa się z dwóch etapów , obejmujących : I etap – kwalifikacja formalna . Złożone oferty będą sprawdzone pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych zawartych w ogłoszeniu o naborze. W/w czynności przeprowadzi komisja konkursowa, powołana przez Wójta Gminy odrębnym zarządzeniem. II etap odbędzie się w dniu 5 lutego 2007 roku w Urzędzie Gminy Krzynowłoga Mała . Będą się na niego składać : a) wykonanie samodzielnych zadań na komputerze - Gminne Centrum Informacji Krzynowłoga Mała, b) test z wiedzy ogólnej oraz przepisów prawa wskazanych w punkcie 1 ogłoszenia, c) rozmowa kwalifikacyjna. Po zakończeniu II etapu , w oparciu o wyniki, komisja konkursowa przedstawi Wójtowi Gminy imienny wykaz kandydatów na wskazane stanowisko urzędnicze wraz z uzasadnieniem dokonanego wyboru. Z przeprowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół. Wszystkie osoby biorące udział w postępowaniu konkursowym otrzymają pisemną informację o jej wynikach. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krzynowłoga Mała oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Krzynowłoga Mała . Zatrudnienie: Z osobą wyłonioną w drodze konkursu zostanie zawarta umowa na czas próbny- wynoszący okres 3 miesięcy. W przypadku braku zastrzeżeń do wykonywanych obowiązków na w/w stanowisku, zostanie nawiązana umowa na czas określony lub nieokreślony .
Wójt Gminy Krzynowłoga Mała zastrzega sobie prawo odwołania konkursu bez podania przyczyny . |