|
Wójt Gminy ogłasza nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Krzynowłoga Mała Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, ukończony 21 rok życia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych i pełnia praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe, 5 letni staż pracy, wiedza w zakresie przepisów: a) funkcjonowania administracji samorządowej, b) procedury administracyjnej ( tj. K.p.a.), zdolności organizacyjne, umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole, samodzielność, wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowo pożądane: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego, doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań,
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności: kierowanie pracą referatu organizacyjnego, opracowywanie projektów zmian Regulaminu Pracy, Regulaminu Organizacyjnego, bezpośrednie nadzorowanie nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej, opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy, opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy, kart opisu stanowisk pracy, nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr, przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń Wójta i projektów uchwał Rady, wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych, koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami, wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta, nadzór nad kwestią zamówień publicznych.
Wymagane dokumenty: wypełniony kwestionariusz osobowy, kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje, list motywacyjny, zaświadczenie o niekaralności, koncepcja pracy na oferowanym stanowisku (będzie między innymi przedmiotem rozmowy kwalifikacyjnej).
Wymagane dokumenty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Krzynowłoga Mała ul. Kościelna 3, 06-316 Krzynowłoga Mała lub pocztą na adres Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 marca 2007r. do godz. 13.00. Na kopercie proszę dopisać słowa "Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy".
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dokumentów należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22.03. 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)". Kandydaci spełniający wymogi formalne, w dniu 26.03.2007r zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. |